Olen aina ihaillut pelimiehiä ja -naisia. Minusta olisi uskomattoman loistavaa, jos pystyisin kävelemään yökerhoon, ottamaan kainaloon parhaimman näköisen, viemään kotiin, panna ja pitää hauskaa ja sitten vain unohtaisin koko tyypin. Ei mitään turhaa tunteilua vaan vain puhdas nautinto. Ihailtavaa!

 

Yritin itsekin tässä keväällä alkaa peluriksi. En ollut noin 10 vuoteen koettanut iskeä ketään baarista enkä ikinä eläessäni ollut yrittänyt iskeä naista. Eräs päivä kuitenkin vain päätin, että ”Tästä se lähtee!” Ilmoitin muutamille ystävilleni, että ”Nyt loppu romantiikka ja herkistely! Minä alan pelinaiseksi! Naista naisen perään!” Ystävistäni idea oli loistava ja he tsemppasivat minua. Sitten koitti viikonloppu ja Naistenbileet. Mennessä olin täynnä intoa.

 

Muistelin, että silloin alle kaksikymppisenä (siis aikana jolloin viimeksi olin yrittänyt ketään iskeä) kun menin Ale pubiin (tai johonkin vastaavaan teinihelvettiin) niin valinta ei ollut vaikea. En ole koskaan erityisemmin katsellut miehiä ja yökerhoissa on aina ollut korkeintaan yksi kiinnostavannäköinen eikä yleensä sitä yhtäkään.

Silloin alle kaksikymppisenä, jos siellä tanssilattialla hyvällä tuurilla olikin se yksi hyvännäköinen, niin iskemiseen ei tarvittu kuin katsekontakti, sitten mies hivuttautui lähemmäs ja sitten vain alettiin jutella tai tanssia. Arvelin, että naisten kanssa toimitaan samoin.

 

Saavuin ystäväni kanssa bileisiin. Naisten keskelle tanssilattialle baila baila! Wuuhuu! Ensimmäiseksi ongelmaksi muodostui valinnanvaikeus. Jos pitää pelkän ulkonäön perusteella lähestyä toista ihmistä, niin niin...hyvännäköisiä on MONTA!! Makuni ei ole rajoittunut ”vain femmet”  "vain androgyynit" ”vain poikatytöt”. Minä tykkään kaikista tyyleistä!! Siinäpä sitten pohdin: ”Kenet näistä hyvännäköisistä valitsen iskukohteeksi?! En tiedä. En todellakaan tiedä!”

 

Toiseksi ongelmaksi muodostui, että jos randomisti valitsen jonkun hyvännäköisen ja menen hänelle juttelemaan, niin mitäs jos hän onkin tylsä? Yritänkö seuraavaa hyvännäköistä? Eikö ole säälittävää yrittää jokaista?!

 

Kello tikitti ja painin yhä ongelmien parissa. Ystäväni ehdotti ”Kokeile jotain helppoa!”

Minun reaktioni oli ”Emmä mitään vitun helppoa halua! Mä haluan sen kenet haluan enkä mä halua näistä ketään!!” Kolmas ongelma oli siis motivaation puute. Minulla ei ollut eikä ole minkäänmoista kiinnostusta yrittää iskeä joku ihan vain siksi, että hän on hyvännäköinen. Välillä tarvitsee olla sähköä!

 

Neljäs ja suurin ongelmani pelinaisen urallani oli kuitenkin se, että vaikka olisin mennytkin juttelemaan jollekulle ja välillä olisi ollut jännitettä niin niin...Minä olen hitaasti lämpeävä. Siitä, että olen viimeksi hypännyt samana iltana sänkyyn kun olen henkilöön tutustunut, on myös jo noin 10 vuotta. Niitä kokemuksia ei järin montaa elämän varrella ole ollut enkä kutsuisi niitä kaikkia kokemuksia erityisen nautinnollisiksi. Eikä minua erityisemmin viehätä ajatus syljenvaihdosta ventovieraan ihmisen kanssa saati sitten, että pitäisi puuhastella jotain enemmänkin. Yäks!

 

Pelinaisena olemisen suurin mysteeri minulle on, miten voi kiinnostua ”humps vain!” ja kyllästyä seuraavana aamuna ”humps vain!” Minulle ei ikinä ole käynyt niin!! Jos on hauskaa, niin tahdon lisää! Paljon lisää! Enkä minä kyllästy päivässä enkä kahdessa! Ja vaikka intohimon syttymiseen ei minun kohdalla vaadita palavaa elämänmittaista rakkaustarinaa, niin intohimo iskee harvoin jos koskaan ilman ihastumista tai ainakin tykästymistä.

 

Pelinaisen urani ei siis oikein toiminut. En koko illan aikana yrittänyt lähestyä ketään. En pelannut silmäpeliä kenenkään kanssa. Illan päätyttyä menin kotiin nukkumaan. Siinä sängyssä pötkötellessäni mietin, miten ihmeessä ihmiset jaksavat monen tunnin tanssimisen jälkeen ja vielä laskuhumalassa tanssia vaakamamboa.

 

Vaikkei minusta ollut peluriksi, niin ihailen yhä pelureita! Minusta on uskomatonta, että jotkut pystyvät pitämään tunteet poissa pelistä ja jättää kaiken yhteen iltaan jäämättä jälkikäteen haikailemaan, kaipaamaan uusintaa tai katumaan. Todellakin nostan hattua pelureille!!