Oon todennut saman minkä monet miehet. Naiset eivät puhu suoraan! Näistä osa on omia huomioita, osa lainauksia:

 

Katellaan! = Ei nähdä enää

Ihan miten vaan = Ei

Niin kai = Ei

Tottakai = Kyllä tai ei

Ei = Kyllä tai ei

Se on ihan sun päätös = Asiaan on yksi ratkaisu ja sen pitäs olla sullekin selvä.

Tee sä mitä tahdot. = Mä kostan jos teet toisin kuin haluan.

Meidän pitäis puhua. = Mä vuodatan sulle nyt kaiken ja sä kuuntelet ja olet ymmärtäväinen.

Mä oon pahoillani. = Oletan, että myös sä olet pahoillasi, ehkä vielä enemmän kuin minä, koska olisi syytä!

Siitä vaan, senkun menet. = Jos lähdet, niin saat katua.

En mä ole loukkaantunut. = Tietenkin mä olen loukkaantunut, ääliö.

Oonkohan mä lihonut? = Kerro mulle, kuinka hyvännäkönen mä oon.

En mä mitään huuda. = Totta hitossa huudan, kun mulla on hyvä syy!